U gebruikt een verouderde browser. Om die reden werkt deze site wellicht niet naar behoren.Direct naar hoofdinhoud

Over ons

Stichting Zonneweelde (1935) geeft steun aan personen en instellingen op het terrein van de theologie en de reformatorische wijsbegeerte. De steun wordt gegeven aan protestantse dienstdoende predikanten, studenten theologie en studenten reformatorische wijsbegeerte. Ook instellingen die op dit terrein werkzaam zijn komen in aanmerking.

De steun betreft de publicatie van proefschriften en andere belangwekkende publicaties op deze terreinen. De steun betreft ook voortgaande bijscholing en nascholing, beperkt tot een aantal specifieke opleidingen, en het mogelijk maken van studiereizen tijdens een studieverlof of als onderdeel van de opleiding.

Lees meer over de geschiedenis en het bestuur van de stichting